Кыргызча
Кардар базасы боюнча маалыматтарды жыйноо, иштетүү жана талдоо, анын ичинде транзакциялар, жүрүм-турум, артыкчылыктар жана кардарлардын жашоо циклдары.
Кардарларды категорияларга бөлүү, такыраак максаттуулукту жана сунуштарды жакшыртууну камсыздоо.
Кардардын кызыкчылыктарына шайкеш келген индивидуалдуу сунуштарды даярдоо.
Кардарлар менен мамилелерди өнүктүрүүгө арналган аналитикалык моделдерди, болжолдорду жана сценарийлерди түзүү.
Банк менен кардардын бардык өз ара аракеттешүү этабында кардар тажрыйбасын талдоо жүргүзүү.
Identifying "pain points" in the service process and proposing solutions to eliminate them.
Кардарлар үчүн операциялардын ыңгайлуулугун жана ылдамдыгын жакшыртуу боюнча демилгелерди иштеп чыгуу (санариптик операцияларды да камтыйт).
Кардарлардын муктаждыктарын аныктоо үчүн сурамжылоолорду, интервьюларды жана фокус-группаларды уюштуруу.
Сатуу, маркетинг жана продукт өнүктүрүү бөлүмдөрү менен тыгыз байланышта иштөө.
Маркетинг, менеджмент, экономика, финансы же ушул сыяктуу тармактардагы жогорку билим.
Ондогон жылдык тажрыйба ошол сыяктуу кызматтарда (клиенттер менен иштөө менеджери, маркетолог, сатуу адиси же проект менеджери).
B2B же B2C тармактарында, көбүнчө банкинг же финансы тармагында клиенттер менен иштөө тажрыйбасы.
Банковдук продуктылар жана кардар жолунун иштөө принциптерин жана процесстерин түшүнүү.
CRM системалары менен иштөөнүн негиздерин билүү.
Маалыматтарды талдоо куралдарында иштөө жөндөмдүүлүгү артыкчылык болот.
Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексине ылайык кызматтык ишке орноштуруу;
Татыктуу эмгек акы жана карьералык өсүү үчүн мүмкүнчүлүктөр;
Ынтымактуу жумушчу атмосфера жана жакшы макулдашылган коллектив;
Ыңгайлуу жерлерде заманбап жайлуу кеңселер;
Масштабдуу долбоорлор жана корпоративдик иш-чаралар;
Банктын эсебинен квалификациясын жогорулатуу жана окутуу.